Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lyžařské kurzy na středních školách ve Středočeském kraji
Hanáčková, Lucie ; Fořterová, Petra (vedoucí práce) ; Gnad, Tomáš (oponent)
Název: Lyžařské kurzy na středních školách ve Středočeském kraji Cíl: Cílem bakalářské práce bylo zmapování lyžařských kurzů na středních školách ve Středočeském kraji a zjištění zájmu studentů středních škol o tyto kurzy. Metody: Stěžejní metodou bylo dotazování pomocí anketního šetření provedeného online formou. Anketa obsahovala uzavřené a polootevřené otázky. Výzkumu se zúčastnilo 132 studentů středních škol ve Středočeském kraji (15-19 let) napříč všemi ročníky. Výsledky: Na základě anketního šetření z výsledků vyplývá, že střední školy ve Středočeském kraji stále organizují lyžařské kurzy pro své studenty, i přes klesající účast studentů na těchto kurzech. Pořádání lyžařských kurzů bylo dle zjištěných dat ovlivněno i pandemií Covidu-19. Zároveň nejčastější motivací studentů se těchto kurzů účastnit byl společný čas strávený se spolužáky v horském prostředí. Valná většina studentů, kteří kurzy absolvovali, byli spokojeni s jeho organizací a výukou lyžování. Klíčová slova: lyžařské kurzy, střední škola, lyžování, adolescence
Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol
Hrkal, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol Cíle: Cílem práce je sestavení případové studie fiktivní firmy, jejímž podnikatelským záměrem je organizace lyžařských kurzů s využitím outsourcingu pro střední školy. Tohoto cíle je dosaženo pomocí průzkumu trhu, který zjišťuje názor vybraných českých ředitelů středních škol na danou problematiku. Metody: Pro výzkumné šetření je užita kvantitativní metoda dotazování, které proběhlo v písemné i elektronické podobě. Případová studie fiktivní firmy využívá marketingového mixu služeb jakožto taktické pomůcky pro její sestavení. Výsledky: Sestavená případová studie fiktivní firmy, vycházející z výsledků výzkumného šetření, je konkrétním plánem pro první rok její existence. Fiktivní firma je schopna zajistit organizaci v konkurenceschopné cenové hladině stávajících lyžařských kurzů na středních školách. Klíčová slova: management outsourcing, lyžařské kurzy, management sportovní akce, marketingový mix služeb, případová studie, výzkumné šetření
Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol
Hrkal, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol Cíle: Cílem práce je sestavení případové studie fiktivní firmy, jejímž podnikatelským záměrem je organizace lyžařských kurzů s využitím outsourcingu pro střední školy. Tohoto cíle je dosaženo pomocí průzkumu trhu, který zjišťuje názor vybraných českých ředitelů středních škol na danou problematiku. Metody: Pro výzkumné šetření je užita kvantitativní metoda dotazování, které proběhlo v písemné i elektronické podobě. Případová studie fiktivní firmy využívá marketingového mixu služeb jakožto taktické pomůcky pro její sestavení. Výsledky: Sestavená případová studie fiktivní firmy, vycházející z výsledků výzkumného šetření, je konkrétním plánem pro první rok její existence. Fiktivní firma je schopna zajistit organizaci v konkurenceschopné cenové hladině stávajících lyžařských kurzů na středních školách. Klíčová slova: management outsourcing, lyžařské kurzy, management sportovní akce, marketingový mix služeb, případová studie, výzkumné šetření

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.